سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

9 فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 9 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در نتيجه تلاش های مأموران انتظامی اين فرماندهی طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: رويکرد اجتماعی و جامعه محوری پليس و استفاده از ظرفيت های مردمی در تحقق امنيت پايدار يکي از مهمترين شروط پايداری امنيت در هر جامعه است و تا زمانی که مردم و دستگاهها با پليس همراه نشوند امنيت برقرار نمی ‌شود.
 
وی افزود: در همين رابطه مأموران انتظامی اين فرماندهی طی 48 ساعت گذشته با انجام يكسری کارهای اطلاعاتی، اقدامات پليسی و اعزام گشت های مضاعف در سطح حوزه استحفاظی خود موفق به کشف چندين فقره سرقت قطعات و محتويات خودرو شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به دستگيری دو سارق در رابطه با اين كشفيات بيان داشت: اين تعداد کشف شامل 7 فقره سرقت محتويات داخل خودرو و 2 فقره سرقت قطعات خودرو است.
 
سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: اموال سرقت شده پس از شناسايی مالباختگان به آنان تحويل و تحقيقات پليس کرمان برای شناسايی و دستگيری ديگر سارقان و مالخران مرتبط با اين سرقت ها ادامه دارد.
 
اين مقام انتظامی در خاتمه با تاکيد بر لزوم توجه به اصول ايمنی، استفاده از ابزارهای ضد سرقت و توجه به هشدارهاي پليسي از سوی مالکان خودروها، خطاب به شهروندان گفت: پليس برای بهبود امنيت شهر نياز به همکاری مردم دارد و لازم است کليه شهروندان هنگام مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طريق مرکز فوريت های 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.