سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه کریکت افغانستان و هند در سکوت برگزار شد

تیم ملی کریکت افغانستان نخستین بازی بیست آوره خود را با باخت مقابل هندوستان به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در سلسله رقابت‌های بازی‌های 20 آوره تیم ملی کریکت افغانستان روز گذشته به مصاف تیم هندوستان پرداخت اما بازیکنان این تیم یکی پی دیگری از میدان خذف شدند.

بیشترین دوش را راشد خان انجام داد. وی توانست در دوره اخیر 33 دوش انجام دهد و به بدین ترتیب تیم ملی کریکت افغانستان هدف آسان 111 را برای تیم حریف تعیین کرد.

تیم ملی کریکت هندوستان که قهرمان جهانی این نوع بازی کریکت است توانست در 16.3 اوور خود را به هدف برساند و در نخستین دیدار تیم ملی کریکت افغانستان را شکست دهد

«سی آر براتوایت» کاپیتان تیم ملی هندوستان به صدای آمریکا گفت که تیم افغانستان را در رقابت‌های بعدی نیز جدی خواهند گرفت.

وی افزود: ما افغانستان را به مثابه رقیب خویش محترم می‌شماریم. تیم افغانستان ما را در جام جهانی شکست داده است. «محمد نبی» و «راشد» از بازیکنان شایسته این تیم‌اند.

وی اضافه کرد که تیم افغانستان را نباید دست کم شمرد زیرا این تیم ممکن است در روز شنبه بهترین بازی خویش را به نمایش بگذارد.

بازی روز گذشته تیم افغانستان برای ادای احترام به قربانیان رویداد کابل با سکوت آغاز شد. بر خلاف روال عادی رقابت‌ها، سرود ملی هر 2 کشور نواخته نشد و بازیکنان برای لحظه‌ای سکوت اختیار کردند.

«شیر آغاز همکار» مدیر تیم ملی کریکت افغانستان گفت که واقعه غم انگیز کابل تمامی بازیکنان را متاثر ساخته است.

وی افزود: حمله وحشیانه در کابل رخ داد و شماری زیادی از هموطنان ما در آن شهید شدند،‌ قهرمانان ما همیشه در غم مردم شان شریک بوده‌اند.

قرار است بازی‌های بعدی تیم افغانستان امروز (شنبه13 جوزا) و دوشنبه(15 جوزا) برگزار شود.

/انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.