سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

داد وستد بیش از 16 میلیون سهم در بازار بورس

در بازار بورس هفته گذشته آذربایجان غربی بیش از 16 میلیون سهم وحق تقدم شرکت ها دادوستد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر شرکت بورس آذربایجان غربی گفت:در طول هفته گذشته در بورس استان 13کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی سهام حق تقدم بیش از 170شرکت را دادو ستد کردند.

وحيد جوادي افزوددرهفته گذشته تعداد بیش از 16 میلیون سهم وحق تقدم از سهام شرکت های بورسی وفرا بورسی به ارزش بیش از 32 میلیارد ریال در بورس استان دادو ستد شد که 47 درصد معاملات مربوط به خرید وبقیه مربوط به فروش بود .

وی اضافه کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی بیشترین ارزش ریالی معاملات استان را با 26 درصد به خود اختصاص داد.همجنین در این هفته سهام شرکت سرمایه گذاری سایپا نیز با هفت ونیم درصدارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس استان قرار گرفت . لازم به ذکر است که در طول هفته گذشته 17 کد معاملاتی جدید نیز برای سهام داران جدید الورود در بورس استان صادر گردید.

مدير بورس منطقه اي آذربايجانغربي ادامه داد:شاخص کل بازار بورس در مقایسه با هفته ماقبل633واحد کاهش داشت که به رقم هشتاد هزارو پانصد وسیزده واحد رسید. همچنین شاخص کل فرابورس نیز با یازده واحد کاهش ودر مقایسه با هفته قبل به رقم 916 واحد رسید.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.