سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت نهایی لیست ورود و خروج منصوریان

مدیران باشگاه استقلال در صدد هستند تا مهره های مورد نیاز منصوریان را برای فصل آتی جذب کنند .

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان همان طور که می دانیم منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر دارد با تیمی قدرتمند راهی میدان شود .البته شکست تلخ استقلالی ها مقابل العین امارات باعث شده تا حدودی جذب بازیکنان جدید با روند کندی صورت بگیرد.

منتظری ،شهباززاده ،مصلح از جمله بازیکنانی هستند که منصوریان خواهان آنها است و مذاکرات لازم با این بازیکنان انجام شده است .

همچنین طبق گفته های مسئول نقل و انتقالات استقلال،آبی ها با منتظری توافق کرده‌اند و منتظر حضور این بازیکن در ایران هستند تا مذاکرات نهایی انجام شود.

از طرفی مدیران استقلال مذاکراتی با مرتضی تبریزی انجام داده اند و گفته می شود توافقاتی نیز حاصل شده تا باز هم یک مهاجم از ذوب آهن به استقلال ملحق شود.
 
شایان مصلح نیز از جمله بازیکنانی است که با مدیران باشگاه استقلال توافق کرده و قرار است به زودی آبی پوش شود .

همچنین باشگاه استقلال تصمیم دارد بعد از این بازی ایران به طور رسمی با جپاروف مذاکره کند و برای حضور در ترکیب فصل آینده تیم از او قول بگیرد. به این ترتیب گفته می شود باشگاه استقلال در این باره با بازیکن ازبک صحبت کرده و او هم قول داده بعد از بازی با ایران با باشگاه استقلال در این باره صحبت های جدی داشته باشد. 

در میان لیست های ورودی نام های بازیکنانی همچون بیت سعید و دانیال ماهینی شنیده می شد که به نظر مذاکرات هنوز نهایی نشده است .

خروجی های استقلال

هرایر مگویان، وریا غفوری، محسن کریمی از جمله بازیکنانی هستند که شنیده می شود در لیست استقلال قرار دارند .اما از طرفی باید بدانیم مگویان یک سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد و باید منتظر ماند تا دید وضعیت این بازکن به جه صورت خواهد بود .

محسن کریمی نیز به دلیل اینکه فرصت زیادی برای حضور در ترکیب نداشته در نظر دارد از استقلال برود .

درباره خروج پادوانی نیز صحبت هایی شنیده می شود اما منصوریان به حضور رابسون و پادوانی در ترکیبش معتقد است .

با این وجود پس از جدایی سیار و کنعنی زادگان و میعاد یزدانی که قرار است جدا شود باید منتظر ماند تا دید کدام یک از بازیکنان مطرح شده در لیست خروج قرار می گیرند .


با تمام این تفاسیر و طبق گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال مذاکرات با تعداد زیادی از بازیکنان صورت گرفته اما هنوز به مرحله نهایی شدن نرسیده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.