سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پلمپ واحد عرضه موادغذایی در تجریش/ واحدهای لواشک فروشی غیربهداشتی زیر ذره‌بین تعزیرات

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در قالب گشت سیار ویژه ماه رمضان از واحدهای صنفی در شمال تهران طی روزهای گذشته بازرسی شد.

بهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در قالب گشت های سیار ویژه ماه رمضان توسط گشت تعزیرات به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از آش و حلیم فروشی های محله تجریش بازرسی انجام شد، در همین راستا یک واحد به دلیل فروش سمنو تاریخ مصرف گذشته، گوشت های فاسد و تهیه آش غیر بهداشتی متخلف شناخته شد، در همین راستا پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه تعزیرات ارجاع شد.
 
رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران تصریح کرد: واحد آش فروشی به علت وضعیت نامناسب و غیربهداشتی با دستور مراجع قضایی پلمپ و مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی آن امحا شد.

وی گفت:  در ادامه این بازرسی ها گشت های نظارتی به منطقه دربند اعزام شدند و در حالی که قصد بازرسی از آلوچه و لواشک فروشی ها را داشتند متصدیان این مغازه‌ها با دیدن دستگاه‌های نظارتی بلافاصله اقدام به بستن مغازه کردند و از دست دستگاه های نظارتی متواری شدند.

حسن بیگی عنوان کرد: این واحدها آلوچه و لواشک و ترشیجات غیربهداشتی عرضه می کردند، به همین منظور تیم های گشت تعزیرات در روزهای آتی به صورت سرزده به منطقه دربند اعزام و با حکم قضایی این واحدها پلمپ خواهد شد.

وی در پایان اذعان کرد: همچنین در ادامه این گشت زنی ها از یکی رستوران های شمال تهران به دلیل رعایت قوانین صنفی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.