سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کره جنوبی:

حساس ترین بازی کره، مقابل ایران است/ هر بازی سرنوشت صعود از گروه را تغییر می دهد

هیونگ میونگ بو سرمربی پیشین تیم ملی کره جنوبی گفت: دیدار کره جنوبی مقابل ایران مهمترین بازی ماست و ما باید هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هونگ میونگ بو سرمربی پیشین تیم ملی کره جنوبی در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص وضعیت تیم ملی کره جنوبی در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه گفت: اکنون تیم ملی کره جنوبی در رده دوم جدول گروه خود است و بعید می دانم مشکل خاصی برای صعود به جام جهانی روسیه وجود داشته باشد.
 
وی ادامه داد: اختلاف امتیازات تیم ملی کره با تیم های ازبکستان و سوریه چندان زیاد نیست و نتیجه تیم ها در بازی های آینده ممکن است سرنوشت صعود از گروه را تغییر دهد.

سرمربی پیشین تیم ملی کره جنوبی همچنین با اشاره به دیدارهای آینده چشم بادامی ها در مرحله گروهی رقابت های جام جهانی روسیه گفت: کره جنوبی باید در یک بازی خانگی و دو بازی خارج از خانه به میدان برود و بنابراین باید در این سه دیدار حداکثر امتیازات لازم را کسب کند.

هونگ میونگ بو ادامه داد: دیدار خانگی کره جنوبی مقابل ایران مهمترین بازی ماست و ما باید هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. در دو بازی خارج از خانه ممکن است اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد اما باید در آن دو دیدار نیز تمرکز خود را حفظ کنیم و امتیازات لازم را به دست آوریم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.