سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در ورزش ژیمناستیک دارد

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک رشد ورزش ژیمناستیک اردبیل را مطلوب و از تلاش های مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان اردبیل افزود: اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در ورزش ژیمناستیک دارد و نیاز است برای توسعه ورزش ژیمناستیک در اردبیل از ظرفیت نخبگان و قهرمانان استفاده شود تا بتوانیم این ورزش را در اردبیل به جایگاه اصلی‌اش برسانیم .

وی گفت: باید هیئت ژیمناستیک اردبیل طوری برنامه‌ریزی کند که در آینده شاهد مربیان و ورزشکارانی از اردبیل در تیم ملی باشیم که این امر دور از انتظار نیست.

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک به استعدادهای اردبیل در این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: به ویژه انتظار می‌رود در سال‌های آینده در تیم ملی هم مربی و هم بازیکن از این استان داشته باشیم.

اسبقیان بیان کرد: این آرمان زمانی محقق خواهد شد که استان اردبیل تمامی ظرفیت‌های خود را برای توسعه این رشته ورزشی به کار گیرد .

وی از برنامه‌ریزی برای اعزام تیم ملی ژیمناستیک به مسابقات آسیایی در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود که انتظار داریم ورزشکاران ایرانی در این مسابقات خوش بدرخشند .

اسبقان با اشاره به این که فدراسیون ژیمناستیک تمام تلاش خود را برای توسعه و رشد ورزش ژیمناستیک به کار گرفته است، افزود: در این زمینه تعامل همه‌جانبه با آموزش و پرورش مبنای اساسی است که پیشرفت و توسعه ژیمناستیک را به دنبال داشته است .

وی گفت: ورزشکاران ژیمناستیک کشورمان در مسابقات آسیایی توانستند مدال‌های رنگارنگی را در مسابقات کشور های اسلامی و آسیا کسب کنند که این نشان از توسعه و رشد ورزش ژیمناستیک بود و ورزش ژیمناستیک یکی از ورزش‌های پرمدال کشور محسوب می‌شود .

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.