سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

برگزاری مراسم مردمی عهد روح‌الله در ملایر

مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید استان همدان از مراسم مردمی عهد روح‌الله در راستای بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجتبی هوشمندی با اشاره به اینکه این مراسم در روز یکشنبه 14 خرداد ماه در شهرستان ملایر برگزار می‌شود ادامه داد:مراسم عهد روح الله از ۱۱ تا ۱۶ خرداد ماه در ۴۰ نقطه از کشور برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این برنامه به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به آستان قدس رضوی و با همکاری نمایندگی آستان قدس در استان و دبیرخانه جشن زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

مسئول ستاد مردمی زیر سایه خورشید استان همدان خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز یکشنبه 14 خرداد ماه در شهرستان ملایر انجام می شود.

وی بیان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان ملایر در حسینیه ثارالله ملایر برگزارخواهد شد.

هوشمندی به هدف این مراسم اشاره کرد وافزود: بازخوانی اندیشه‌ها و تبیین شاخص خط امام خمینی(ره) برای عموم مردم به مناسبت ایام رحلت ایشان از اهداف این مراسم است.

انتهای پیام/ ج

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.