سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حامد توسلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جای جای این نمایشگاه، گویی بوی قرآن می دهد

خوشبختانه هرسال معنویت بیشتر می شود و این رنگ و بو در تمام نمایشگاه قرار دارد چراکه؛ قرآن در وهله اول ارائه می شود.

حامد توسلی مدیرعامل موسسه قرآنی حامی نور علوی در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی غرفه خود گفت: ما در غرفه آموزش هنرهای قرآنی مثل: تفسیر، عکاسی، خطاطی ،حفظ، تحقیق و قرائت و... را برای علاقه مندان داریم.
وی پیرامون استقبال مخاطبان در این چند شب از نمایشگاه اظهار داشت: مراجعه کنندگان خداراشکر استقبال را افزایش داده اند و به علت اینکه ما هم در غرفه اجرا زنده خوش نویسی داریم، مخاطبان علاقه مند هستند و می ایستند و کار را نگاه می کنند و ما هم البته از خط های زیبا به آن ها هدیه می دهیم.
توسلی پیرامون افزایش یا کاهش بار معنوی نمایشگاه قرآن خاطر نشان کرد: خوشبختانه هرسال معنویت بیشتر می شود و این رنگ و بو در تمام نمایشگاه قرار دارد چراکه؛ قرآن در وهله اول ارائه می شود ولی چیزی که من بسیار دیدم، هنر قرآنی بود که بسیار ارائه می شد و در هر غرفه ای یک کار هنری در ارتباط با قرآن انجام می شود.
حامد توسلی در پایان در خصوص گرفتن یارانه برای برپا کردن غرفه، تصریح کرد: متاسفانه خیر ما یارانه ای دریافت نکرده ایم و فقط غرفه را به طور رایگان در اختیار موسسات قرآنی قرار داده اند.
من از مردم می خواهم با توجه به این همه امکاناتی که فراهم شده است، بیایند و یک هنری را یاد بگیرند و از آن در زندگی استفاده کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.