سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

ثبت‌نام در سامانه‌ی کارورزی

در طرح کارورزی پس از گزارش‌گیری از اطلاعات ثبت شده در سامانه،افراد حائز شرایط شناسایی و از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بنگاه اقتصادی مربوطه معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علیرضا زرگوش مدیرکل کار، رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد: به منظور انتقال مهارت، تجربه و دانش بین بنگاه ها و دانش آموختگان و فراهم نمودن زمینه جذب و به کارگیری فارغ التحصیلان در واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی و هم چنین ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان دانشگاهی، از فارغ التحصیلان ثبت نام به عمل می‌آید . 

علیرضا زرگوش با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت نام به نشانی https://karvarzi.mcls.gov.ir/  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند،  عنوان کرد: متقاضیان جهت كسب اطلاعات بيشتر به مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در بلوار دانشجو مراجعه و یا با شماره 32220773 تماس بگیرند . 

زرگوش اظهار کرد: پس از گزارش‌گیری از اطلاعات ثبت شده در سامانه، با در نظر گرفتن اولویت‌ها، افراد حائز شرایط شناسایی و به میزان ظرفیت بنگاه‌ها و از طریق ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بنگاه اقتصادی مربوطه معرفی می‌شوند.


انتهای پیام/ ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Mary
۰۱:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
با سلام .من میخوام وارد سامانه کارورزی شم برا وارد کردن فایل اسکن مدارک اما نمیشه.خواهش میکنم کمکم کنید .مرسی