سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط روح الله/15

موسوی تبریزی: مسئولان در رسیدگی به محرومان مطابق خواست امام(ره) و رهبری عمل کنند

دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم گفت: انقلاب اسلامی نسبت به انقلاب‌های دنیا مطلوب‌تر بوده و سریعتر به آرمان‌هایش دست پیدا کرده است.

"حجت‌الاسلام سید حسین موسوی تبریزی" تبریزی دبیرکل مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص ضرورت توجه به مستضعفین که مورد تاکید امام خمینی(ره) بوده است، اظهار داشت: توجه و رسیدگی به محرومان و فقرا همواره مورد تاکید امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده است و بارها گفته‌اند که دلشان نمی‌خواهد مستضعف در کشور داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به محرومان کرده است البته اشکالاتی وجود دارد که باید برطرف گردد، مسئولان مربوطه در این خصوص همانگونه که امام(ره) و رهبری تاکید کرده‌اند، عمل کنند.
 
موسوی‌تبریزی پیرامون تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول این 38 سال،اضافه کرد:  قسمت قابل توجهی از آرمان‌های امام)ره) در زمان خودشان محقق شد اما آرمان‌های دیگر انقلاب به دلیل اینکه بیشتر در زمینه فرهنگی است، تحقق یافتنش زمان می‌برد.
 
دبیرکل مجمع مدرسین و محققین تاکید کرد: خوشحالیم که انقلاب ما نسبت به  انقلاب‌های دنیا مطلوب‌تر بوده است و سریعتر به آرمان‌هایش دست پیدا کرد.
 
وی با بیان اینکه یکی از  آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بحث جمهوریت است، گفت:  جمهوریت یعنی مردم سرنوشت خودشان را رقم بزنند که این مهم با انتخابات بدست می‌آید و نظر امام(ره) همین بود که مردم سرنوشت خود را رقم بزنند و این مساله به خوبی در نظام جمهوری اسلامی جا افتاد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.