سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

انتقال هوایی مصدوم تصادف رانندگی به بیمارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بالگرد فوریت پزشکی استان برای نجات جان جوان ۳۷ ساله و انتقال این مصدوم تصادف رانندگی جاده مهران به بیمارستانی در شهر ایلام به پرواز درآمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛علی دل پیشه بیان کرد: بر اثر تصادف یک دستگاه بونکر حمل سیمان با یک دستگاه خودرو زانتیا در محدوده شهر مهران یک نفر مصدوم شد.
 
وی اظهارکرد: پس از انتقال این فرد مصدوم بوسیله آمبولانس فوریت های پزشکی پایگاه شهری به بیمارستان امام حسین (ع) اقدامات درمانی از جمله اینتوباسیون و چست تیوب گذاری برای وی انجام شد و برای انتقال به بیمارستانی در ایلام، تقاضای اعزام بالگرد به مهران اعلام شد.
 
دل پیشه افزود: نجات جان هم استانی های عزیز توسط بالگرد هوایی اورژانس موجب رضایت مندی مردم و بخصوص مصدومان و بیماران اعزام شده و همچنین دلگرمی و انگیزه مضاعف در بین ما خدمتگزاران مردم در بخش بهداشت و درمان شده است.
 
با راه اندازی اورژانس هوایی در استان و استقرار بالگرد در استان از ابتدای فروردین ماه امسال تعداد ۱۹ مصدوم شامل بیماران سکته های قلبی و مغزی، مادران باردار و مصدومان حوادث رانندگی از مناطق مختلف استان با بالگرد هوایی فوریت پزشکی به مراکز درمانی منتقل شده اند.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.