سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اندیشه های امام خمینی(ره) راهگشای بسیاری از مشکلات جهانی است

فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: اندیشه ها و توصیه های امام خمینی(ره) راهگشای بسیاری از مشکلات جهانی و تنگناهای داخلی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رحمانی افزود: تبیین و تشریح این دیدگاه ها برای نسل جوان و جامعه جهانی ضروری است و این اندیشه ها باید در جامعه اجرایی شود.
 
وی بیان کرد: مطالعه کتاب ها و وصیت نامه امام خمینی(ره) علاوه بر اینکه مردم را بیشتر با شخصیت حضرت امام آشنا می کند به رفع مشکلات و اجرای تصمیمات مدیریتی کشور و مدیریت فردی و اجتماعی نیز کمک خواهد کرد.
 
فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) اظهارکرد: اخلاص و خدامحوری، شجاعت، تدبیر و نگاه همه جانبه امام خمینی(ره) موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و شخصیت ایشان را جهانی کرد که باید برای بقای نظام نیز این روحیه در بین مسئولان و مردم وجود داشته باشد و از قدرت های جهان هراسی نداشته باشند.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی هایی که برای سالروز رحلت ایشان و قیام 15 خرداد در شهرستان تیران و کرون صورت گرفته گفت: مسابقه از وصیت نامه حضرت امام، برگزاری همایش ویژه مسئولان ادارات و نهادها و عموم مردم، برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی و جلسات سیاسی از جمله برنامه های این ایام در شهرستان تیران و کرون است که این برنامه ها با رویکرد تبیین شخصیت حضرت امام و یارانش برگزار می شود.
 
رحمانی اضافه کرد: امسال به دلیل تقارن سالروز رحلت بینان گذار انقلاب اسلامی با ماه مبارک رمضان اعزام مردم به مرقد امام انجام نمی شود.
 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.