سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید صحت انتخابات شورای اسلامی بوشهر

هیات نظارت شهرستان بوشهر پیشنهاد هیات اجرایی مبنی بر ابطال آرای دو نفر از منتخبان شورای اسلامی این شهر را رد و صحت انتخابات را بطور کلی تایید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباس جمشیدی فرماندار حوزه انتخابیه و رئیس هیات اجرایی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: هیات نظارت شهرستان بوشهر صحت انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی مرکز استان را بدون هیچ گونه تغییری در نتایج اولیه تایید کرد. 

وی افزود: برهمین اساس کیوان هاشم زاده با 13هزار و 844رای، پویا دولابی با 11هزار و 396رای، نداعبدالله زاده با11هزار و یک رای، روح الله نصرتی با 10هزار و 828رای ،مهرداد آسایش با 10هزار و 215رای، طاهره شمشیری با 9هزار و 986رای، عبدالخالق برزگرزاده با 9هزار و 393رای، اکبرتوسلی با 9هزار و 120رای و ابوذردهداربا هشت هزار و 940رای بعنوان اعضای اصلی انتخاب شدند. 

فرماندار بوشهر تصریح کرد: همچنین علی پولادی ریشهری با هشت هزار و 390رای، رباب عبیدی با هشت هزار و 88رای، داریوش پوربهی هشت هزا رو 81رای، صدرالله محمدی باغملایی هفت هزارو 638رای، زهرا رضایی هفت هزار و 451رای، حیدررفاهی با شش هزار و 931رای بعنوان اعضای علی البدل معرفی شدند. 

وی گفت: باتوجه به آگهی شدن نتایج تایید صحت انتخابات بوشهر از امروز ( جمعه) کسانی که نسبت به این تصمیم هیات نظارت شهرستان اعتراض داشته باشند به مدت دو روز فرصت دارند به هیات نظارت استان مستقر در استانداری مراجعه و شکایت خود را پیگیری کنند. 

جمشیدی ادامه داد: هیات نظارت استان نیز به مدت 15 روز فرصت رسیدگی به شکایت های وارده را دارد و اگر نظر بر تایید صحت انتخابات باشد این تصمیم قطعی و پرونده به هیات مرکزی نظارت مستقر در تهران ارسال نخواهد شد. 

شورای اسلامی شهر بوشهر دارای 9 کرسی است که 172 نفر برای تصاحب این شمار در این دوره از انتخابات به رقابت پرداختند. 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.