سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب قرنطینه پرستاران بیمارستان امام خمینی دهدشت

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: قرنطینه کارکنان و پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت به دلیل بیماری "تب کریمه کنگو" صحت ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سید امیر مولایی فر رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: قرنطینه کارکنان و پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهر دهدشت به خاطر بیماری "تب کریمه کنگو" صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

وی  با تاکید بر اینکه قرنطینه پرستاران، پزشکان و کادر این بیمارستان از سه روز گذشته تاکنون را تکذیب می‌کنیم، افزود: به منظور اقدامات پیشگیرانه زایشگاه بیمارستان دهدشت را شست و شو کردیم و بعد از ایزوله کردن با اشعه امشب کار خود را آغاز می‌کند.

مولایی فر  با بیان اینکه بر سر سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم، گفت: اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در این بیمارستان انجام شده و زایشگاه بیمارستان به خوبی و براساس استانداردهای لازم شست و شو شده و تا ساعاتی دیگر بازگشایی و پذیرش ها دوباره انجام می‌شود.

وی در خصوص پزشک متخصصی که همراه بیمار مشکوک به تب کریمه کنگو به شیراز اعزام شده بود، عنوان کرد: این پزشک متخصص الان در حال انجام وظیفه در بیمارستان و پاسخگویی به بیماران خود است و هیچگونه مشکلی ندارد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت گفت: فرزند مادر 19 ساله‌ای که شایعه شده به ویروس  تب کریمه کنگو مبتلا و فوت کرده نیز سالم و در بخش نوزادان این بیمارستان است و هیچ علامتی دال بر علائم تب کنگو و یا بیماری دیگری نیز در این نوزاد مشاهده نشده است.

مولایی فر تصریح کرد: اینکه عده ای شایعه کرده‌اند کارکنان و پرستاران بیمارستان دهدشت هم اکنون در قرنطینه هستند را رد می‌کنیم و چنین چیزی اصلا صحت ندارد.

وی از مردم خواست توجهی به شایعات کوچه و بازار نداشته و مطمئن باشند اطلاع رسانی‌ها توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به نحو شایسته و صحیح در اختیار افکار عمومی قرار می‌گیرد.


منبع:تسنیم

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.