سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تدارک 350 ساعت برنامه ویژه رمضان در شبکه دنا

بیش از 350 ساعت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تهیه و پخش می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  معاون سیمای شبکه استانی دنا گفت: در حوزه ی سیما برای تدارک 350 ساعت برنامه ویژه رمضان در شبکه دناتهیه ، تولید و پخش ویژه برنامه های رمضان برنامه ریزی های گسترده ای صورت گرفته که در دو بخش تامین و پخش برنامه و تولید سیما تهیه شده است .

هاشمی نسب به پخش سریال نقش و نگار تولید صدا و سیمای مرکز استان اشاره کرد و افزود: درحوزه تامین و پخش امسال 3 سریال جذاب و دیدنی در نظر گرفته شده که هرروز از سیمای استان در حال پخش هستند .

وی ادامه داد: هم چنین پخش مستند های مختلف ،آیتم های میان برنامه، ویژه برنامه اذان و افطاری ویژه ماه مبارک رمضان در حوزه پخش سیما تدارک دیده شده است .

هاشمی نسب هم چنین به ویژه برنامه های بخش تولید سیما اشاره کرد و افزود: در این بخش ویژه برنامه های شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر، ویژه برنامه افطاری با عنوان دعوت، برنامه خانه مهر، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و هفته اکرام ایتام ، برنامه سابقون ، جزءخوانی قرآن کریم و پخش آن به صورت زنده و ،ویژه برنامه های عید فطر از مهم ترین برنامه هایی است که معاونت سیما در ایام ماه مبارک رمضان برای پخش آماده کرده است .

معاون سیمای دنا گفت: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تجهیزات و امکانات لازم برای پوشش مناسب برنامه های استان را دارد و در این زمینه دستگاههای واحد سیار مرکز می توانند برنامه های این ایام را هم زمان از چند نقطه استان به صورت مستقیم پخش کنند و در مجموع درحوزه ی سیما بیش از 180 ساعت ویژه برنامه ماه مبارک رمضان تهیه ، تولید و پخش می شود.

معاون صدای شبکه استانی دنا هم در این خصوص از تولید و پخش ویژه برنامه های مختلف ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: شبکه صدای استانی دنا قبل از ماه مبارک رمضان با برنامه سلام رمضان به استقبال این ماه رفته است .

نوذر استوار افزود: برنامه ی نجوای سحر هم در ماه مبارک رمضان به عنوان ویژه برنامه سحر به مدت 90 دقیقه از شبکه استانی صدای دنا پخش می شود .

وی ادامه داد: برنامه بهار بندگی ویژه افطار به مدت 90 دقیقه، جزء خوانی قرآن کریم به مدت 60 دقیقه، و پخش یک جزء قرآن از ساعت 4 و30 دقیقه تا 5 و 30 دقیقه صبح و سخنرانی های مختلف علمی، آموزشی و مذهبی، پوشش مراسم وآیین های این ماه از جمله شب های قدر، وعید فطر از دیگر برنامه های شبکه استانی صدای دنا در ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.