سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فهیمه رحیم نیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مردم حامی واقعی تئاتر هستند

مردم تنها کسانی هستند که می‌توانند پاسخگوی هنر و هنرمندان باشند.

فهیمه رحیم‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدگاه خود نسبت به هنر تئاتر افزود: تئاتر یکی از والاترین هنرهایی است که می‌تواند فرهنگ‌سازی کند. اگر آموزش و پرورش به کودکان و جوانان ما از بچگی تئاتر را آموزش بدهد، بسیار خوب است؛ چرا که تئاتر فرهنگ‌ساز است و اندیشه انسان را فعال می کند.

وی بیان کرد: از تئاتر حمایت کنیم. از کسانی که کار هنر انجام می‌دهند، حمایت شود و تنها مردم می‌توانند پاسخگوی هنر باشند و کمک کنند. 
 
بازیگر نمایش مطرب در خصوص ملاک انتخاب این نقش گفت: این یک نمایش شاد، اجتماعی و ملی است. جوانان ما کمتر با هنرهای ملی ما آشنا هستند و بسیار خوب است که خانواده ها با آن آشنا شوند.

وی پیرامون تاثیر نمایش بر مخاطبان از دیدگاه خود اظهار داشت: من فکر می کنم که این نمایش برای مخاطبان اثرگذار است و این مسئله از بازخورد آنها مشخص است. مسئولان هم شاهد هستند مردمی که از سالن به بیرون می آیند، خوشحال هستند.

رحیم نیا پیرامون اجرای نمایش با همسر و دختر بهزاد فراهانی تصریح کرد: این بسیار خوب است که با یک خانواده بازیگران کار کنیم و احساس خوبی به انسان می دهد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمدرضا یو نس ز ا د ه حقیقی بازیگروکارگردان تئاتر
۱۵:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام اظهارنظرات خانم فهیمه رحیم نیا را درموردتئاترازصمیم قلب گرامی می داریم. برای همه هنر مندان تئاترآرزوی موفقیت وبهروزی می نمایم.تئاتر زندگی است وزندگی تئاتراست.