سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

منطقه خارج از محدوده شنا زیر ذره بین ناجیان غریق

۹۷ ناجی غریق در منطقه خارج از محدوده مجاز شنا بابلسر به کارگیری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی محمودی‌چراتی معاون فرماندار بابلسر در جلسه ستاد ساماندهی طرح‌های دریا این شهرستان با بیان اینکه ۹۷ ناجی غریق در خارج از محدوده مجاز شنا به کارگیری شدند، گفت: تمام ناجیان دارای کارت نجات غریق بوده و مهارت‌ها و آموزش‌های سی‌پی‌آر را گذرانده و مورد تأیید اداره ورزش و جوانان هستند.

وی با بیان اینکه تمام مسؤولان باید برای توسعه شهرستان و استفاده از قابلیت و ظرفیت‌های آن تلاش کنند، افزود: نقاط ضعف و قوت محل شنا مورد ارزیابی قرار گرفته و با بسترسازی مناسب شناگاه بتوانیم خدمات مطلوبی به مسافران ارائه دهیم.

معاون فرماندار بابلسر گفت: پرداختن به مسئله دریا برای صیانت و حفظ جان انسان‌ها است و مسؤولان باید به وظیفه ذاتی و سازمانی خود عمل کنند و شرایط امنی را برای مسافران فراهم کنند.

مهدی محمودی‌چراتی با تأکید به اینکه تمام امکانات برای جلوگیری از تلفات جانی و غریق در دریا بکارگیری شود، افزود: در صورت طوفانی بودن دریا کلیه ناجیان اعم از ناجیان داخل و خارج طرح‌ها، باید حضور فعال در محدوده ماموریتی خود داشته باشند و مراقب جان افراد باشند.

وی خواستار حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی دریا شد و به ساماندهی دست‌فروش‌ها و نظارت به عرضه مواد غذایی در سواحل بابلسر تأکید کرد.

وی با بیان اینکه تأیید سلامت اسب‌ها در ساحل از اداره دامپزشکی ضروری است ،گفت: باید محدوده حضور چارچرخ و سوارکاری در ساحل مشخص و ساماندهی شود.

انتهای پیام/آ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.