سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

جمع آوری شبکه فرسوده تأمین برق شهر معمولان با ده میلیارد ریال هزینه

مدیر عامل شرکت توریع برق لرستان از جمع آوری شبکه فرسوده تأمین برق شهر معمولان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  خود نیا مدیر عامل شرکت توریع برق لرستان، گفت: شبکه قدیم شهر معمولان بیش از چهل سال قدمت دارد و علیرغم تعمیرات دوره ای، فرسودگی آن به حدی است که می‌بایست کل شبکه تعویض گردد.

خودنیا با بیان اینکه پروژه فوق شروع شده، گفت:تاکنون نیروهای پرتوان شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در احداث شبکه جدید داشته اند.

وی افزود: شبکه قدیمی تأمین برق شهرستان معمولان که یک شبکه چوبی و با قدمت بیش از ۴۰ سال بود، بسیار فرسوده گردیده. با برنامه ریزی و تصمیم گیری‌های فنی با اختصاص یک میلیارد تومان تصمیم براین شد که شبکه مذکور را تعویض نماییم.

مدیر عامل برق لرستان گفت: با توجه به محاسبات انجام شده به لحاظ فنی شبکه موجود علیرغم فرسودگی و مخاطره انگیز بودن دیگر جوابگوی نیاز مشترکان شهر معمولان و روستاهای طول مسیر نبوده و گسترش و توسعه شهر و افزایش مشترکین خود نیز از دیگر دلایل جایگزینی شبکه جدید به جای آن بود.

وی طول خط فشار متوسط جایگزین را ۱۵ کیلومتر اعلام نمود و گفت: با توجه به شرایط سخت مسیر و صعب العبور بودن آن یک میلیارد تومان هزینه برای اجرای پروژه در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل برق لرستان در پایان با بیان اینکه ۲۵۰۰ مشترک از این خط بهره برداری می‌نمایند اظهار داشت: خط مذکور از پست ۲۰ / ۶۳ کیلو ولت افرینه تغذیه و تا شهر معمولان ادامه دارد که طی مسیر مناطق سرفراش و هپلانه و آمیران کوشکی از این خط تغذیه می‌گردد.

انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.