سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام ورزشگاه یوونتوس تغییر کرد

باشگاه یوونتوس با شرکت بیمه آلیانز به توافق رسید و از 15 خرداد ماه نام ورزشگاه یوونتوس به ورزشگاه آلیانز تغییر نام پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه یوونتوس با شرکت بیمه آلیانز به توافق رسید و از 15 خرداد ماه نام ورزشگاه یوونتوس به ورزشگاه آلیانز تغییر نام پیدا می کند.
 
یوونتوس با ساخت ورزشگاه جدید و تحول عظیمی که در باشگاه اتفاق افتاد توانست به مسیر قهرمانی بازگردد و دوباره به تیم اول ایتالیا و البته مدعی جدی در اروپا تبدیل شود. از ابتدای ساخت ورزشگاه مدرن یوونتوس همواره صحبت هایی در مورد نامگذاری این ورزشگاه بوده است و از سال اول پیشنهادهای زیادی به باشگاه برای همکاری ارائه شد اما مدیران یووه تصمیمی در این مورد اتخاذ نکردند و این ورزشگاه با نام «جِی استادیوم» و «یوونتوس استادیوم» شناخته شد اما به زودی نام ورزشگاه به بانوی پیر تغییر می کند.

بر طبق اخبار مدیران یوونتوس که اکنون تیمشان بعد از منچستر یونایتد، بارسلونا، رئال و بایرن پنجمین باشگاه ثروتمند و پردرآمد اروپاست در نظر دارند تا با بیمه آلیانز که اسپانسر ورزشگاه بایرن مونیخ هم است همکاری خود را شروع کنند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.