سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شهروند ایرانشهری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،،سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز به مبلغ ۲ میلیون ریال از حساب بانکی وی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته از پرینت حساب شاکی معلوم شد برداشت انجام شده از حساب وی در قالب دریافت رمز دوم کارت و خرید اینترنتی صورت گرفته است که پس از تحقیقات به عمل آمده متهم، از دوستان شاکی بوده، شناسایی و دستگیر شد. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انجام تحقیقات تکمیلی متهم در بازجویی اولیه منکر ارتکاب جرم خود شد، اما در نهایت با ارائه ادله فنی و مستندات غیرقابل انکار، چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با اعلام اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد افزود: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی خود را فعال، تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده، سریعا از آن مطلع شوند.


انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.