سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت خدیجه(س) در بقاع متبرکه فارس

مراسم بزرگداشت حضرت خدیجه (س) تحت عنوان "خدیجه، مادر امت" در بیش از 200 بقعه متبرکه و امامزادگان استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در راستای تکریم و بزرگداشت مقام بانوی رسالت، ام المومنین حضرت خدیجه(س)، همزمان با شب و روز رحلت آن بانوی بزرگوار در شب و روز دهم ماه مبارک رمضان، مراسم بزرگداشتی با عنوان "خدیجه، مادر امت" در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان فارس برگزار می شود.
 
حسینی افزود: مراسم بزرگداشت "خدیجه، مادر امت"در بقاع متبرکه استان در روز یکشنبه 14خرداد مصادف با شب وفات برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه در این مراسم ها از ظرفیت و توانایی سخنرانان، قاریان و مداحان برجسته استفاده خواهد شد، ادامه داد: توزیع کتابچه، بروشور مرتبط با حضرت خدیجه (س) و پاسخگویی به سوألات و شبهات احتمالی، برگزاری مراسم ختم قرآن کریم و ترتیل خوانی در شب و روز دهم ماه مبارک رمضان از جمله برنامه هایی است که در این روز در بقاع متبرکه انجام می شود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: در شهر شیراز نیز این مراسم در حرم های مطهر سید علاء الدین حسین(ع)، علی بن حمزه(ع)، سید تاج الدین غریب(ع)، شاهداعی الی ا...(ع)، سید محمد(ع) قصرالدشت و قدمگاه حضرت ابالفضل (ع) برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.