سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

گل و لای رنگ آب رودخانه را تحت تاثیر قرار داد

هیچ گونه نگرانی برای آب شرب اصفهان و یزد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدمهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: تغییر رنگ در آب رودخانه زاینده‌رود هیچ مشکل زیست محیطی را به همراه نداشته است و هیچ گونه نگرانی در خصوص آب شرب وجود ندارد.

جوادیان زاده افزود: به دلیل بروز مشکلی فنی در یکی از پمپ‌های تصفیه خانه آب یزد مقداری پساب و گل و لای مربوط به این تصفیه خانه وارد رودخانه زاینده رود شد که این مسئله رنگ آب رودخانه را تحت تاثیر قرار داد.

وی بابیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته مشکل پمپاژ رفع و ورود پساب به رودخانه قطع شد، افزود: تغییر رنگ در آب رودخانه زاینده‌رود هیچ مشکل زیست محیطی را به همراه نداشته است و هیچ گونه نگرانی در خصوص آب شرب وجود ندارد.

 مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت : این ماده به هیچ وجه سمی نبوده و برای انعقاد کردن لجن ها می باشد و در فرایند تصویه آب آشامیدنی نیز از آن استفاده می شود و خطر ندارد.

جوادیان زاده بیان کرد: در حال حاضر پساب در حوضچه های تصویه خانه ذخیره می شود تا تبخیر صورت گیرد و سپس خاک و لجن با ماشین به بیرون حمل می شود.

جوادیان زاده در پایان تاکید کرد:  با توجه به میزان کم پساب و گل و لای، این اتفاق حتی به شهر اصفهان هم سرایت نکرد و موضوع نگران کننده ای نیست.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.