سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کشف 24 فقره سرقت در شهرستان بهشهر

24 فقره سرقت در شهرستان بهشهر کشف شد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با هدف تامین نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در سطح شهرستان بهشهر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 24 سارق منزل ، مغازه و اماکن عمومی در این شهرستان شدند .

وی از کشف 24 فقره سرقت در اجرای این طح خبر داد و گفت: به منظور برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و عاملان افیونی 2 باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان متلاشی و 25 معتاد متجاهر دستگیر شدند که در مجموع 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از اعضای این باندها کشف شد .

سرهنگ شجاعی با اشاره به توقیف 62دستگاه موتورسیکلت به دلیل عدم توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی، افزود: کارکنان انتظامی شهرستان بهشهر طی ده روز گذشته موفق به کشف 2دستگاه موتورسیکلت ،2دستگاه دوچرخه و 510هزار تومان وجه نقدو 8راس گوسفند سرقتی و همچنین ،440نخ سیگار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه شارکت و همکاری مردم با پلیس به شیوه های مختلف بویژه اطلاع رسانی در زمینه جرائم رخدادی و آسیب های اجتماعی می تواند در بحث برقراری امنیت مطلوب بسیار موثر و مفید باشداز شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.