سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

ابلاغ سهمیه کالا‌های اساسی در قالب طرح رمضان

سهمیه کالا‌های اساسی در قالب طرح رمضان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسين نگهدار مدير تنظيم بازار و نهاده‌های كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی مازندران گفت: سهميه ابلاغی كالاهای اساسی برای جلوگيری از افزايش كاذب قيمت در ماه مبارك رمضان در قالب طرح ضيافت به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: سهميه ابلاغی كالاهای اساسی برای جلوگيری از افزايش كاذب قيمت و حفظ آرامش بازار در ماه مبارك رمضان در قالب طرح ضيافت براساس توزيع جغرافيايي جميعت و مهمان ‌پذير بودن شهرها توزيع و به همراه قيمت كالاها به تفكيك عمده و مصرف كننده به شهرستان‌ها ابلاغ شد.

نگهدار گفت: سهميه ابلاغی گوشت قرمز در طرح ضيافت ماه مبارك رمضان در امسال به استان 85 تن بود كه از طريق شركت پشتيبانی امور دام تامين و با معرفي عاملين خريد شهرستان‌ ها درحال توزيع است.

مدير تنظيم بازار و نهاده‌های كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی مازندران افزود: قيمت گوشت قرمز درب سردخانه سردست 22 هزار تومان و ران 23 هزار تومان از سوي شركت پشتيبانی امور دام كشور اعلام شد و قيمت به صورت خرده‌ فروشی درب مغازه به ترتيب 23 و 24 هزار تومان است.

نگهدار گفت: سهميه ابلاغی گوشت مرغ به استان 840 تن بوده كه قيمت گوشت مرغ درب سردخانه 5 هزار و 300 تومان از سوی شركت پشتيبانی امور دام اعلام شد كه با توجه به مصوبه كميسيون تنظيم بازار استان قيمت 5 هزار و 700 تومان برای مصرف كننده تعيين شد.

وی افزود: سهميه تخصيص برنج خارجی استان برای تنظيم بازار و توزيع بين اقشار كم درآمد و آسيب‌پذير جامعه هزار و 260 تن بوده كه با قيمت 2 هزار و 700 تومان با نظارت كميته تنظيم بازار شهرستان تا پايان ماه مبارك رمضان در استان توسط عاملان خريداری و در سطح شهرستان‌ها و فروشگاه‌های زنجيره ‌ای توزيع خواهد بود.

مدير تنظيم بازار و نهاده‌های كشاورزی سازمان جهاد كشاورزی مازندران گفت: براساس سهميه ابلاغی جهت مصارف خانگی 2 هزار و 45 تن و مصارف صنف و صنعت ‌هزار و 227 تن شكر در قالب طرح ضيافت با قيمت مصرف كننده 28 هزار و 550 ريال به مازندران اختصاص يافته و هماهنگی لازم برای تسريع و تسهيل در جذب و توزيع سهميه شکر با سازمان صنعت، معدن و تجارت، مديريت جهاد كشاورزی شهرستان‌ها و شركت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 كشور انجام شد.

نگهدار افزود: با توجه به افزايش مصرف خرما و حبوبات در ماه مبارك رمضان ضمن هماهنگی با استان‌های توليدكننده اين نوع كالاها برای خريد عمده با قيمت متعادل و مستقيم از توليدكننده اقداماتی از سوی تعاون روستايی استان انجام شد.

وی گفت: برای تامين لبنيات مورد نياز شهروندان بويژه شير مصرفی در ماه مبارك رمضان هماهنگی با كارخانجات لبنی و تشكل ‌های اين بخش صورت گرفت تا مشكلی در تامين اين كالا بوجود نيايد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.