سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

ارتقا مهارتهای تخصصی صنعتگران خراسان رضوی

تقویم آموزشی یکساله ویژه صنعتگران خراسان رضوی به جهت ارتقا مهارتهای تخصصی مورد نیاز شاغلین تدوین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در راستای ارتقاء آموزشهای مورد نیاز صنایع کوچک استان وبا همکاری شرکت‌های خدمات آموزشی دارای صلاحیت، بر اساس نیاز سنجی انجام پذیرفته اقدام به برگزاری دوره ها، سمینار‌ها و کارگاههای آموزشی خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به نقش و اهمیت آموزش باید این فرهنگ در بین صنعتگران نهادینه شود، زیرا یکی از مباحث مهم است که در کیفیت و کارایی کارکنان اثر گذار است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در شهرستان‌های استان خراسان رضوی با پرداخت تا سقف هشتاد درصد از مبلغ شهریه به شاغلین واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک مستقر در خارج از شهرکهای صنعتی، فعالان خوشه صنعتی، شرکتهای خدمات فنی و مهندسی و اعضا فن بازارانجام می‌شود.

مهدی زاده مقدم گفت: از ویژگی‌های این تقویم آموزشی می‌توان به آموزش‌های مورد نیاز بخش صنعت در مناطق کمتر توسعه یافته، برگزاری دوره‌های آموزشی غیر حضوری و الکترونیک و همکاری وسیع بخصوص با آموزش فنی و حرفه‌ای استان است.

وی تصریح کرد: به منظور ارتقا مهارتهای تخصصی مورد نیاز شاغلین واحدهای صنعتی این شرکت با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش کاربردی و هدفمند به صورت کارگاهی یا حین کار هم خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل شرایط فراگیری آموزشی دوره‌های آموزش مجازی نیز برای واحدهای صنعتی برگزار می‌گردد که از طریق پورتال e-sme.ir و رایگان قابل دسترسی می‌باشد.

جهت دسترسی به تقویم آموزشی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه و در قسمت اطلاعیه‌ها و فراخوان ها، تقویم آموزشی را ملاحظه فرمائید.

انتهای پیام//ه. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.