سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

برگزاری اردوی تیم های ملی 15 رشته ورزشی در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: تیم های ملی ۱۵ رشته ورزشی در استان اردبیل اردو می زنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش استان افزود: تیم ملی هندبال کشور در مشکین شهر، تیم ملی قایقرانی بانوان زیر 16 سال در شهرستان گرمی و تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور در شهرستان سرعین اردو زده اند و تعداد دیگری از تیم ها نیزطی هفته های آینده،اردوهای آمادگی خود را در استان برگزار خواهند نمود.

وی ادامه داد: انتخاب استان اردبیل برای برگزاری اردوهای تیم های ملی مقدمه ای برای میزبانی استاندر برگزاری مسابقات آسیایی رشته های مختلف ورزشی است.

استاندار اردبیل با بیان این که تماشاگران، به ویژه جوانان و ورزش دوستانبا حضور بی نظیر خود درسالن های برگزاری مسابقات، مسوولیت مسوولانمنطقه را سنگین تر و انتظارات جامعه ورزشی را افزایش دادند، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان، استحقاق استان اردبیل برای میزبانی برگزاری مسابقات جهانی را اعلام کرده است.

خدابخش از همکاری ها و زحمات همه دست اندرکاران و اعضای ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی والیبال نونهالان آسیا در اردبیل قدردانی کرد و گفت: برگزاری مناسب این مسابقات که مورد رضایت فدراسیون والیبال آسیا قرار گرفت، حاصل تلاش همه دستگاه ها و دست اندرکاران و نتیجه کار تیمی و گروهی متحد و همدلانه بود.

وی تصریح کرد: علیرغم سختی های فراوان، مسابقات والیبال قهرمانی آسیا به نحو احسن و در خور شان استان برگزار شد و قهرمانی تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات بر حلاوت و شیرینی آن افزود و خستگی های برگزاری را زدود.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: میزبانی مسابقات ملی و قاره ای، استان اردبیل را با جهش رو به توسعه در همه زمینه ها روبه روخواهد کردو باید متناسب با این رویدادها، امکانات و ظرفیت های استان را ارتقاء دهیم.

خدابخش با بیان این که به دنبال برگزاری مسابقات والیبال آسیایی در استان اعلام آمادگی و رغبت سرمایه گذاران برای احداث هتل های چند ستاره در استان افزایش یافته است، بیان کرد:معرفی فرهنگ استان یکی دیگر از برکات برگزاری این رقابت ها بود چرا که در شرایط عادی، برای انجام چنین تبلیغ وسیع در سطح کشورهایآسیایی باید میلیاردها تومان هزینه می شد.

وی تاکید کرد:باید نقاط ضعفی چون عدم معرفی مناسب سوغات اردبیل و استفاده برخی تماشاگران از لیزر را که در این رقابت ها مشاهده شدندبر طرف و نقاط قوت را با بهره گیری از تجارب به دست آمده تقویت کنیم تا استان اردبیل همچنان زبان زد و نمونه در میزبانی مسابقات مختلف باشد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.