سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

تشکیل 1046 کلاس اوقات فراغت در کانون های مساجد کردستان

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از تشکیل یک هزار و 46 کلاس اوقات فراغت با عنوان آسمانی‌ها همزمان با تابستان امسال در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛کامل گلباغی در جلسه استانی ستاد اوقات فراغت که در مجتمع فجر سنندج با حضور نماینده ادارات و سازمان‌های عضو ستاد برگزار شد،گفت:در حال حاضر 392 کانون در مساجد شهری و 131 کانون مساجد روستای استان فعالیت می‌کنند که در طول تابستان در هر کانون حداقل 2 کلاس تشکیل می‌شود که با احتساب تعداد کانون‌های استان تشکیل یک هزار و 46 کلاس اوقات فراغت پیش بینی شده است .

وی به کلاس‌های اوقات فراغت این دبیرخانه در سال 95 اشاره و بیان کرد: در سال گذشته 960 کلاس اوقات فراغت در 480 کانون استان تشکیل شد که بیش از 24 هزار نفر از جوانان و نوجوانان استان جذب این کلاس‌‌ها شدند.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان بیان کرد: این کلاس‌ها در 21 رشته با موضوعات مهارت اسلامی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، اقتصاد مقاومتی، حرفه آموزش، اردو، کتابخوانی، میزگرد، مناظره، کارگاه آموزشی، تفریحی، بازدید علمی، رایانه، خطاطی، نویسندگی، و مسائل ورزشی و پرورشی تشکیل می‌شود .

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان به برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد استان در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و افزود: اجرای طرح ربیع القرآن، طرح قرآنی 1451، تلاوت نور، تفسیر کوتاه، مفاهیم و حفظ و قرائت قران از فعالیت‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد استان آغاز شده است .
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.