سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

بهسازی و آسفالت معابر و خیابا‌ن‌های منطقه دو سنندج

مدیر شهرداری منطقه دو شهرداری سنندج گفت: در راستای بهسازی محلات و معابر سطح منطقه در دو ماهه نخست امسال با بیش 3800 تُن آسفالت 26 هزار و 500 مترمربع از سطح منطقه آسفالت و بهسازی شد .

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علیرضا کاظمی گفت: در راستای ترمیم و بهسازی آسفالت، تسهیل در تردد و عبور و مرور شهروندان و وسائط نقلیه عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی سطح منطقه در حال اجراست.

وی افزود: پس از بررسی معابر و محلاتی که آسفالت آنها دچار تخریب شده بود عملیات بهسازی این معابر بر اساس اولویت در دستور کار این شهرداری قرار گرفت .

مدیر شهرداری منطقه دو شهرداری سنندج از آسفالت و بهسازی بیش از 26 هزار مترمربع از محلات و معابر اصلی سطح شهرداری منطقه دو در دو ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای بهسازی معابر در سال جاری بیش از 3800 تُن آسفالت صرف شد .

وی تصریح کرد: بهسازی و آسفالت بیش از دو هزار مترمربع از محله قدیمی سپور آباد با 295 تُن و بهسازی 5800 مترمربع از محلات شهرک مولوی با 830 تُن آسفالت اجرا شد.

کاظمی همچنین اعلام کرد: بر اساس توافقات گرفته با 1335 تُن آسفالت بیش از 9200 مترمربع از محوطه بیمارستان توحید آسفالت شد .

وی در خصوص آسفالت و لکه گیری معابر اصلی سطح شهرداری منطقه دو اعلام کرد: برخی از خیابان‌های اصلی که آسفالت آن دچار مشکل بود عملیات بهسازی آنها اجرا شد .

کاظمی از آسفالت 9 هزار پانصد متر مربع از معابر اصلی سطح منطقه دو خبر داد و گفت: با 1375 تُن آسفالت بلوار کردستان، گریاشان، جنب پل قشلاق، بلوار جانبازان، خیابان فردوسی، خیابان شهید نمکی، بلوار 28 دی و کوچه معلم لکه گیری و آسفالت شد .

وی یادآور شد: برای اجرای آسفالت‌های انجام شده در دو ماهه نخست امسال 330 تُن اساس نیز مصرف شد .

مدیر شهرداری منطقه دو در خصوص برنامه‌های کاری آینده بیان کرد: جدول گذاری کوچه‌های گلشن، روناک و خیابان استقلال از دیگر محلاتی است که عملیات آسفالت و بهسازی آنها در حال اجراست .

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.