سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتلان فراری در عملیات تکاوران پلیس/یک مامور مجروح شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سه قاتل تحت تعقیب مراجع قضائی به همراه دو قبضه سلاح کلاش و ۵۹ کیلو تریاک در عملیات تکاوران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات دقیق این خبر گفت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری ۱۰۶ قطار خنجک شهرستان زاهدان در راستای برقراری نظم و امنیت و مبارزه با مخلان امنیت جامعه در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پزو پارس با سه نفر سرنشین در حالی که سر و صورت خود را بسته بودند مشکوک می‌شوند. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران ضمن بی توجه به دستور ایست پلیس و انجام حرکات مارپیچ و تغییر مسیر ناگهانی به سمت ماموران تیراندازی کرده و از محل متواری شدند.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز و هدف قرار گرفتن خودروی این افراد و حضور تیم‌های کمکی، ماموران ضمن توقیف خودرو، سه سر نشین آن را نیز دستگیر کردند. 

سردار رحیمی با اشاره به این که متهمان به دلیل قتل سه شهروند و مجروح کردن دو نفر دیگر تحت تعقیب مراجع قضائی بودند تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان دو قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه و ۵۹ کیلو تریاک را کشف کردند. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این عملیات یکی از ماموران پلیس به صورت سطحی مجروح شده افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمامی نقاط ابن استان پهناور، اجازه نخواهد نداد که قانون شکنان و هنجار گریزان خللی به امنیت پایدار جامعه وارد کنند.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.