سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا - قزاقستان،

بانک سرمایه به عنوان ششمی رسید/ ناکامی دختران والیبال ایران در آسیا

تیم والیبال دختران بانک سرمایه با قبول شکست برابر نماینده چین تاپیه، عنوان ششم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی جام باشگاه‌های بانوان آسیا به میزبانی کشور قزاقستان در حال برگزاری است. 

امروز در نبرد پنجمی و ششمی این رقابت‌ها دختران والیبال بانک سرمایه مقابل تیم پاور چین تایپه به میدان رفتند و با قبول شکست 3 بر یک به عنوان ششمی این رقابت‌ها رسید. 

شاگردان شعبانیان در ست‌های اول، سوم و چهارم مقابل نماینده چین تایپه تن به شکست دادند، اما در ست دوم موفق به شکست حریف خود شدند.

این نتیجه در حالی برای تیم والیبال بانوان بانک سرمایه رقم خورد که در هفدهمین دوره این رقابت‌ها به میزبانی فیلیپین برگزار شد تیم بانک سرمایه که متشکل از ملی‌پوشان کشورمان بود موفق به کسب مقام پنجمی شده بود، اما این بار والیبال ایران نتوانست از جایگاه دوره گذشته خود دفاع کند و با یک پله سقوط به عنوان ششمی رسید. 

هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های بانوان آسیا امروز با مشخص شدن چهره تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد. 

تیم بانک سرمایه که به عنوان قهرمانى پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بانوان ایران رسيده بوذ به نمایندگی از ایران در این دوره از رقابت‌های حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.