سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

کشف 159 کبک وحشی در شهرستان دلفان

کشف 159 کبک وحشی در شهرستان دلفان رئیس اداره حفاظت محیط زیست از کشف و ضبط 159 کبک وحشی در دلفان خبر داد. قاسم دلفانی اظهار کرد: در پی درخواست افراد برای پرورش پرندگان وحشی در کشور، سازمان حفاظت محیط زیست دستورالعملی برای تکثیر و پرورش آنها تهیه و تدوین کرده است. بر همین اساس بخش خصوصی می‌تواند در زون‌های گردشگری مناطق سازمان محیط زیست سرمایه‌گذاری کرده و در این حوزه کار کند. رئیس اداره حفاظت محیط زیست از کشف و ضبط 159 کبک وحشی در دلفان خبر داد.


به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قاسم دلفانی اظهار کرد: در پی درخواست افراد برای پرورش پرندگان وحشی در کشور، سازمان حفاظت محیط زیست دستورالعملی برای تکثیر و پرورش آنها تهیه و تدوین کرده است. بر همین اساس بخش خصوصی می‌تواند در زون‌های گردشگری مناطق سازمان محیط زیست سرمایه‌گذاری کرده و در این حوزه کار کند.

دلفانی با بیان اینکه هرگونه تکثیر و پرورش حیوانات وحشی بدون مجوز محیط زیست ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده، با افراد به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست دلفان از برخورد با یک پرورش دهنده کبک خبر داد و گفت: این فرد به صورت غیرقانونی و بدون مجوز اقدام به تکثیر و فروش کبک وحشی می‌کرد که پس از اطلاع، توسط یگان اجرایی دستگیر شد. از این متخلف 159 کبک وحشی کشف و ضبط شد و ضمن تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شد.

دلفانی از نظارت و پایش واحدهای صنعتی دلفان خبر داد و گفت: به صورت مستمر از معادن و کارخانه‌های این شهرستان بازدید می‌شود و در این رابطه طی پایش اخیر به دو واحد شن و ماسه اخطاریه داده شده است. این واحدها ملزم به رفع آلایندگی هستند و باید پایش آنلاین داشته باشند.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.