سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

برپایی 13 نمایشگاه طرح ضیافت در آذربایجان غربی

در ماه مبارک رمضان 600 غرفه در 13 نمایشگاه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی دایر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های تنظیم بازار و اجرای طرح ضیافت و توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به نامه وزارت متبوع و جهاد کشاورزی مبنی بر اجرای طرح تنظیم بازار، توزیع سراسری کالاهای اساسی و برنامه‌های طرح ضیافت ماه مبارک رمضان، اعلام شد.

محمد دهقان تصریح کرد: در این رابطه مقدار 30 هزار تن برنج مرغوب وارداتی برای کل کشور منظور شد که سهمیه این استان یک هزار و 100 تن بوده و قیمت برای مصرف کننده 27 هزار و قیمت خرید 24 هزار ریال خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر مقدار 20 هزار تن شکر سفید برای مصارف خانوار برای کل کشور منظور شد که سهمیه این استان دو هزار تن و قیمت برای مصرف کننده 28 هزار و 550 ریال و قیمت خرید 25 هزار و 200 ریال بوده و این قیمت به صورت فروش فله‌ای است که در صورت بسته‌بندی، هزینه مربوطه به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین مقدار 30 هزار تن شکر سفید برای مصارف صنف و صنعت برای کل کشور لحاظ شده که متقاضیان از طریق بورس کالا نسبت به خرید با قیمت 25 هزار و 200 ریال اقدام می‌کنند.

دهقان اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر است سهمیه‌های خانوار ازطریق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و شرکت‌های تعاونی مصرف از جمله کارمندی، کارگری، فرهنگیان، اتکاء و رفاه توزیع شود.

وی از برگزاری 13 نمایشگاه طرح ضیافت در استان خبر داد و تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان 600 غرفه در 13 نمایشگاه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی دایر می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نمایشگاه‌های طرح ضیافت در شهرستان‌های ارومیه، میاندوآب، بوکان، پیرانشهر، سردشت، نقده، تکاب و مهاباد، سلماس، خوی و چایپاره برگزار شده است گفت:از 10 تا 15 خرداد ماه نیز نمایشگاه شاهین‌دژ گشایش می‌یابد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.