سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

معارفه و معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی شادگان

طی حکمی بنی تمیم، رئیس اداره راه و شهرسازی شادگان تودیع و رضا شاوردی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت الله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه مسئولین قدیم و جدید اداره راه و شهرسازی که با حضور معاون اداره کل راه و شهرسازی استان در محل فرمانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت رسیدگی بیش از پیش به وضعیت راه های شادگان بیان داشت: شهرستان شادگان در حوزه بزرگراه رتبه دوم بعد از اهواز و در حوزه راه فرعی در رتبه سوم بعد از شهرستان های هندیجان و دشت آزادگان قرار دارد.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت چند ساله بنی تمیم رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شادگان گفت: امیدواریم رضا شاوردی سرپرست جدید این اداره با شناختی که از وضعیت راه های این شهرستان دارد قطعا با حمایت و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی استان و سایر مسئولان مرتبط وضعیت موجود راه ها را بهبود بخشد.

آلبوغبیش اذعان داشت: تفویض اختیارات کامل و کافی در کنار مسئولیت لازمه پیشرفت در امور است و می بایست توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان به سرپرست جدید ابلاغ و با حمایت و پشتیبانی همه جانبه از اداره راه و شهرسازی شهرستان زمینه بهسازی و بازسازی راه های موجود فراهم شود.

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: یکی از عوامل اساسی افزایش تصادفات در این شهرستان، نامطلوب بودن وضعیت راه هاست که باید به طور جدی و اساسی مد نظر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در یک ساله اخیر به رغم کمبود شدید اعتبارات عمرانی، فعالیت قابل قبولی در سطح راه های شهرستان به ویژه در بحث آسفالت سازی صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.