سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

دستگيري سارقان لوازم داخل خودرو با 36 فقره سرقت در تبریز

رئيس پليس آگاهي استان آذربایجان‌شرقی از دستگيري 3 سارق حرفه‌اي لوازم داخل خودرو با 36 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛عباس‌زاده رئيس پليس آگاهي استان آذربایجان‌شرقی گفت:در پی افزایش سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر تبریز، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
 
وی افزود: مأموران کلانتری 14 تبریز با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و انجام تحقیقات گسترده و با استفاده از شیوه‌های پلیسی یک نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از منزل مالخر، تعدادی اموال مسروقه از قبیل ضبط و پخش ماشین و باند کشف شد، تصریح کرد: مالخر اموال مسروقه را که از 3 نفر سارق لوازم داخل خریداری و به فروش می‌رساند، اعتراف کرد.
 
عباس‌زاده با اشاره به دستگیری 3 سارق در این رابطه ، افزود: در بازرسی از منزل سارقان دستگیر شده، تعدادی ضبط و پخش ماشین، جک و تایر ماشین ، مدارک ،گوشی تلفن همراه و تبلت به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال کشف شد.
 
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی در آسیب شناسی جرایم صورت گرفته توسط سارق دستگیر شده، اعتیاد شدید به مواد‌مخدر صنعتی و وجود مالخر را عامل اصلی سرقت‌ها دانست و تأکید کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شدند.
 
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.