سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

توقيف محموله 400 ميليون ريالي کالای قاچاق در میانه

فرمانده انتظامي شهرستان میانه از کشف مقادیری کالای خارجی قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال و دستگیری 3 نفر متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شعفی فرمانده انتظامي شهرستان میانه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای عبوری مأموران ایستگاه ایست بازرسی شهید فرجی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی،دو هزرار و 505 عدد یراق آلات خارجی و 298عدد انواع لوازم خانگی به ارزش تقریبی 400میلیون ریال کشف و دو نفر  سرنشین و  راننده را  بعنوان متهم دستگیر و خودرو را توقیف کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میانه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی، مبارزه با قاچاقچیان کالا است، گفت: پلیس با شماره تلفن110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت جامعه است.
 
وی افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 4 نفر اراذل و اوباش خیابانی در شهرستان میانه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان میانه گفت: مأموران در راستای طرح پاکسازی معابر از حضور مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش خیابانی در شهرستان میانه ارتقاء امنیت اجتماعی را اجرا کردند.
 
شعفی افزود: ماموران در اجرای این طرح تعداد 4 نفر اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت را که در یکی از خیابان‌های شهرستان با عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت آرامش و امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره انداخته بودند را دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی بیان داشت : از دیگر نتایج این طرح ، می توان به اجرای مانور اقتدار با حضور8 اکیپ از خودروهای انتظامی در خیابان‌های اصلی و توقیف 2دستگاه خودرو مزاحمین نوامیس ، توقیف 3 دستگاه خودرو توسط راهور و اعمال قانون 37 مورد از تخلفات راهور اشاره کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح و دستگیری افرادی که با انجام اعمال مجرمانه ، مزاحمت و ... موجب سلب آسایش مردم منطقه شده بود ، موجی از خوشحالی در بین مردم ایجاد کرده و امت حزب الله ، خانواده های معظم شهدا و معتمدین محلی از عملکرد بجا و شایسته و به‌موقع پلیس ابراز خرسندی و رضایت کردند.
 
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.