سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری اعضای اصلاح طلب در صحن علنی شورا؛

دوستی: حقانی سند داریم که دستور تخریب باغات را دادی/ حقانی: یک سند بیاور از دنیا استعفا می دهم

در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران بررسی طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران موجب جدال دو عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در بررسی طرح صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مزروعی شهر تهران و لایحه ساماندهی صیانت و حفاظت از باغات و اراضی مشجر محدوده شهر تهران بود که حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گزارشی در این خصوص ارایه کرد اما به یکباره اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران حرف های حقانی را قطع کرد و اظهار داشت: آقای حقانی شما خودتان جزء کسانی بودید که رای به تخریب باغات دادید.

وی ادامه داد: شما طی 10 سال تمام باغات شهر تهران را به نابودی کشاندید، حالا حرف از حفظ باغات می‌زنید؟

دوستی اضافه کرد: من مطمئن هستم که شما همه این حرف ها را تنها برای قائم مقام شدن می‌زنید، در غیر این صورت چرا 4 سال گذشته یادتان نبود که باید باغات تهران را حفظ کنید؟!

حقانی خطاب به دوستی گفت: شما دارید از کارهای خودتان دفاع می کنید، شما همان کسی بودید که به خاطر بانک پاسارگاد چه بلاها که بر سر شهر نیاوردید.

حقانی اضافه کرد: همه باغات تهران از بین رفته، مابقی را باید حفظ کنیم. اگر می‌گویید من باغ نابود کردم، سند بیاورید از این دنیا استعفا می‌دهم.

وی افزود: آقای دوستی به احترام آقای مسجدجامعی بحث را ادامه نمی دهم.

 چمران خطاب به هر دو عضو اصلاح طلب گفت: آقایان خواهش می کنم دیگر بیشتر از این یکدیگر را لو ندهید و رازهای هم را فاش نسازید.

وی خطاب به مسجدجامعی گفت: از شما درخواست دارم که آقای حقانی را آرام کنید، وگرنه دوباره سر و کارشان به بیمارستان میافتد.

دوستی خطاب به مسجد جامعی گفت: از شما درخواست دارم از سر جای خود بلند شوید، ببینم حقانی چه کاری می‌خواهد انجام دهد.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران به کنار دوستی رفت و از وی خواست که آرام باشد و بعد هم از اعضای شورای شهر درخواست کرد که با ذکر صلوات این بحث ها را خاتمه دهند.

حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران خطاب به چمران گفت: شما طی سال‌های گذشته باغات تهران را به نابودی کشاندید.

چمران خطاب به حافظی گفت: دروغ نگویید، این حرف های شما را مردم و خبرنگاران باور ندارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.