سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اولویت های مبارزه با مواد مخدر در برنامه ششم توسعه

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان از مبارزه با عرضه موادمخدر، درمان و پیشگیری ازاعتیاد به همراه مشارکت همگانی با مدیریت ستادی ازاولویت های برنامه ششم توسعه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آقا میرزایی گفت : دبیر خانه شورای مبارزه با مواد مخدردرلرستان با برنامه ریزی های صحیح و تلاش مضاعف، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدرجمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار خود دارد.

به گفته وی دبیرخانه شورای مبارزه با مواد مخدر معتادانی را که در کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد تحت درمان قرار می گیرند را بعد از ترخیص تحت نظر قرار می دهند تا بتوانند آنان را به آغوش خانواده و اجتماع برگردانند.

وی افزود: به جهت جمع آوری معتادان از سطح شهرهای استان لرستان ظرفیت مرکز نگهداری معتادان متهاجر در خرم آباد به 500 نفر افزایش داده شده است که از همه استان پذیرش دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرگفت: با برنامه ریزی که انجام شده در برنامه ششم توسعه سالانه پنج درصد کاهش مصرف مواد مخدردرپیش بینی شده است که در پایان سال 96 باید 25 درصد کاهش مصرف مواد مخدررا داشته باشیم.

آقا میرزایی افزود: پیشگیری ازاعتیاد و مصرف مواد مخدر را از آموزش در مدارس و توانمند سازی دانش آموزان اغاز کرده ایم که این موضوع می تواند کمک شایانی در بحث مبارزه با ریشه کنی مواد مخدر داشته باشد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.