سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

کانون گرم خانواده روی گلبرگ های جشن گلریزان

امسال سه جشن گلريزان برای آزادسازی زندانيان جرائم غيرعمد در استان زنجان برگزار می‌‍شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛کریمی مدیر کل زندان های استان گفت : یکی از برنامه‌های مهمی که هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان در استان زنجان اجرا می‌شود، برگزاری جشن گلریزان است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 390 نفر از مددجویان جرائم غیر عمد شامل دیه ناشی از تصادفات رانندگی  و حوادث کارگاهی ، محکومیت های مالی ، مهریه و نفقه در زندانهای زنجان تحمل حبس می نمایند.
کریمی کم ترین مبلغی که برای آزادی یک زندانی در استان لازم است 5 میلیون تومان می باشد ادامه داد: طبق برنامه امسال سه جشن گلریزان در استان برگزار خواهد شد .
مدیر کل زندان های استان گفت : نخستین جشن در شهرستان زنجان همزمان با  15 ماه رمضان در محل دارالقرآن کریم زنجان از ساعت 19 عصر تا اذان مغرب برگزار می‌شود.
وی افزود: جشن گلریزان درشهرستان خرم‌دره  همزمان با 17 ماه رمضان از ساعت 18 عصر تا اذان مغرب در سالن کشاورز فرمانداری خرم‌دره برگزار می‌شود.
مدیر کل زندان های استان ادامه داد: این جشن در  شهرستان ابهر روز دوشنبه 29 خرداد ماه مصادف با 24 رمضان از ساعت 18 تا اذان مغرب در سالن شهید باهنر آموزش و پرورش ابهر برگزار می‌شود.
کریمی با بیان اینکه سال گذشته 204 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از محل ستاد دیه استان ،کمک های مردمی و جشن گلریزان آزاد شدند که از این تعداد 7 نفر زندانی خانم بودند گفت: امسال هم پیش بینی می شود تعداد 100 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان از محل جشن گلریزان آزاد شوند .
 
انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.