سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ قاسم زاده خبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کشف ۵۷۷۰ گرم مواد مخدر در باکس خودرو

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو، از دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در شرق تهران و کشف ۵۷۷۰ گرم مواد مخدر از باکس خودروی او خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ ارسلان قاسم زاده رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری در خصوص توزیع مواد مخدر توسط یکی از فروشندگان مواد مخدر در شرق تهران، تیمی از عوامل کلانتری، برای انجام تحقیقات و صحت موضوع اعزام که در تحقیقات انجام شده مشخص شد که خبر اعلامی صحت داشته و افراد مشکوکی به مخفیگاه وی تردد و اکنون مظنون در مخفیگاه خود حضور دارد. 

رئیس کلانتری ۱۲۸ افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از هماهنگی صورت گرفته تیمی از ماموران تخصصی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم اعزام شد. 

سرهنگ قاسم زاده تصریح کرد: پس از حضور مأموران و بازرسی اولیه از مخفیگاه متهم، مواد مخدری کشف نشد، ولی در ادامه، از خودروی وی بازدید و مقدار ۵۷۷۰ گرم مواد مخدر که به طور ماهرانه در باکس خودرو جا سازی شده بود، کشف و ضبط شد. 

این مقام انتظامی در پایان گفت: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال و سپس تحویل پایگاه چهارم مواد مخدر شد. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.