سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پورمند: برتری ایران مقابل پرتغال ظالمانه بود/ انتظار نداشتیم به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم

مربی تیم ملی جوانان کشورمان گفت: با توجه به خستگی بازیکنان ایران و قدرت حریفان، انتظار صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی را نداشتیم.

علیرضا پورمند در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ناکامی تیم ملی ایران در رقابت های فوتبال جام جهانی جوانان اظهار داشت: برخی انتقاد می کنند که ایران می توانست به عنوان صدرنشین به مرحله بعدی جام جهانی جوانان صعود کند اما هرگز چنین اعتقادی ندارم و فکر می کنم بین فوتبال پایه های ایران و سطح اول دنیا فاصله زیادی وجود دارد. البته اگر تیم ما تا حدی شانس داشت، می توانست به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند.
 
وی افزود: ظلم است که ایران بخواهد تیمی مانند پرتغال را شکست دهد چرا که این حریف شانزده تیم پایه با کیفیت دارد. تا زمانی که بستر نتیجه گیری فراهم نشود تیم های ما چنین وضعیتی دارند.
 
پورمند درباره دلیل اصلی نتیجه نگرفتن تیم ملی در مسابقات جام جهانی جوانان کره جنوبی گفت: با توجه به خستگی بازیکنان، پیش از شروع رقابت های جهانی هم مشخص بود که تیم ملی از این لحاظ دچار مشکل می شود. تیم ملی جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا هیچ مشکل جسمانی نداشت اما بسیاری از اردوهای ما بدون حضور بازیکنان اصلی برگزار شد و بیشتر نفرات درگیر مسابقات فرسایشی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بودند. با این حال باید با کمترین حد توان بازیکنان به کره می رفتیم. نمایش تیم ملی جوانان، سطح توقعات را از این تیم بالا برده بود.
 
وی ادامه داد: باید نسبت به نتایج تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 نگاهی منطقی داشت و باشگاه های ما هم برای نتیجه گیری تیم ملی، بیشتر تلاش کنند.
 
مربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره مشکلات مالی تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی تصریح کرد: فدراسیون فوتبال این قانون را تعیین کرده است و ما هم نمی توانیم کاری انجام دهیم. بیشتر از حد توان خود تلاش کردیم و در 3 هفته اخیر، شبی سه ساعت خوابیدیم. تمام وجود خود را برای موفقیت ایران به کار گرفتیم اما قسمت نبود به نتایج مدنظر خود دست یابیم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.