سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران؛

تیم ایران از دیگر تیم ها چیزی کم نداشت/ امیدوارم به المپیک 2020 راه پیدا کنیم

محمد سلطانی مهر گفت: تشکر ویژه ای دارم از کادر فنی تیم و امیر حسین پیروانی که تیمی را راهی مسابقات کرد که از دیگر تیم ها چیزی کم نداشت.

محمد سلطانی مهر بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص وضعیت مسابقات جام جهانی فوتبال زیر 20 سال و سطح این مسابقات اظهار داشت: جا دارد ابتدا تشکر ویژه ای داشته باشم از کادر فنی تیم و امیر حسین پیروانی که تیمی را راهی مسابقات کرد که از دیگر تیم ها چیزی کم نداشت، وی زحمات زیادی برای تیم و بازیکنان کشید.

بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران ادامه داد: در بازی نخست به مصاف تیم فوتبال جوانان کاستاریکا رفتیم که تیم بسیار خوب و آماده ای بود و ما قبل از شروع جام جهانی فکر نمی کردیم بتوانیم آنها را شکست دهیم اما شگفتی ساز شدیم و تیم کاستاریکا را شکست دادیم، در بازی های دوم و سوم به مصاف تیم های زامبیا قهرمان افریقا و پرتغال قدرتمند رفتیم که با وجود اینکه در هر 2 بازی از حریفان پیش افتادیم اما در نهایت بازنده میدان بودیم و خدا نخواست که راهی دور بعد شویم.

سلطانی مهر در پایان در خصوص اینکه این تیم چقدر شانس حضور در مسابقات المپیک 2020 توکیو رو دارد خاطر نشان کرد: تیم بسیار خوب و یکدستی داریم و امیدوارم بتوانیم در این رویداد ورزشی بزرگ حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.