سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودرو خود را در خیابان رها کنید+ فیلم

معضل همیشگی شهرهای بزرگ کمبود جای پارک است. کمبودی که تکنولوژی روز را به فکر راه چاره در ارائه راهکارهای جالب انداخته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس ربات خدمتکار  Superstrong  قادر خواهد بود مانند یک دستیار ویژه در خدمت ماشین شما باشد، رباتی پارک یاب که توسط یک شرکت فرانسوی و با صرف 4 میلیون دلار طراحی و ساخته شده است.
 
پس از اسکن خودرو و تشخیص ابعاد آن، سیستم، محل مناسب برای پارک خودرو را یافته و دراختیار ربات قرار می‌دهد، بازوهای ربات در زیر چرخ‌های اتومبیل قرار گرفته، آن را بلند کرده و تا محل مورد نظر حمل می‌کنند.
 
ربات استون برای پارک، نیازی به گرفتن سوییچ از شما ندارد. او برنامه دقیقی از محل پارک به شما خواهد داد، بطور مثال به شما می‌گوید که ماشین روبروی شما حدود چه ساعتی از پارک خارج خواهد شد و یا فضای کناری برای چه ساعتی خالی خواهد بود.
 
 
 متقاضیان این ربات تنها کافی است از طریق نصب برنامه روی گوشی هوشمند خود و یا از طریق وب سایت اصلی شرکت، در پارکینگ‌های تعیین شده حاضر و باقی ماجرا را به ربات استن بسپارند. به گفته کارشناسان، این کار تا 50 درصد، ظرفیت پارکینگ‌ها را بهبود خواهد بخشید.
 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.