سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ثبت‌نام دوازدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر

ثبت نام از شرکت‌های تعاونی علاقه‌مند به حضور در دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سیدنور محمدپور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه ثبت نام از 6 خردادماه آغاز شده، گفت: تعاونگران فرصت دارند تا 31 خردادماه سال جاری همزمان با تعاونگران سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.taavonibartar.ir برای شرکت در دوازدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر ثبت‌نام نمایند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج، توسعه و اعتلای تعاونی‌ها دانست و اظهار داشت: ‌یکی از سیاست‌های وزارتخانه شناساندن نمونه‌های موفق تعاونی و توانمندی‌های بالقوه بخش تعاونی است که امید داریم با برپایی جشنواره گام مؤثری برای اصلاح آگاهی و نگرش‌های عمومی نسبت به بخش تعاونی برداشته شود.

محمدپور خاطرنشان کرد: تعاونی برتر به تعاونی‌ای گفته می‌شود که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی خاص هر گرایش، در رشته فعالیت خود نسبت به دیگر تعاونی‌های هم‌رشته و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی از وضعیت نسبتا مطلوب و قابل قبول جامعه و بالاتری نسبت به سایرین برخوردار باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان داشت: جشنواره تعاونی‌های برتر هر ساله در هفته تعاون از 13 تا 19 شهریورماه برگزار می‌شود و از مدیران تعاونی‌های برتر در مراسمی ویژه تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.