سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هافبک تیم ملی فوتبال جوانان: شانس با ما یار نبود، شرمنده مردم شدیم

خادم پورگفت:با بد شانسی مقابل پرتغال شکست خوردیم و از صعود به مرحله بعد جام جهانی جوانان بازماندیم.

سینا خادم پور در گفت و گو  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره حذف تیم ملی جوانان از مسابقات جوانان جهان اظهار داشت: از کادر فنی تیم ملی تشکر می کنم که زحمات زیادی را برای ما کشیدند تا در این رقابت ها بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم ولی متاسفانه نتوانستیم آن چنان که باید خوب کار کنیم.
 
وی افزود: در بازی مقابل کاستاریکا توانستیم پیروز میدان شویم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم ولی در بازی مقابل زامبیا با اینکه 2 بر صفر از این تیم جلو بودیم ولی چون تیم زامبیا از لحاظ قوای جسمانی و فکری در شرایط خوبی قرار داشت و بازیکنان تیم ما هم در 20 دقیقه پایانی بازی از لحاظ قوای بدنی کم آوردند زامبیا توانست بازی باخته را با پیروزی پشت سر بگذارد. بالاخره تیم زامبیا قهرمان آفریقا بود و می دانستیم که کار سختی را مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت.
 
هافبک  تیم ملی جوانان در ادامه افزود: در بازی مقابل پرتغال مردانه چنگیدیم و حتی تا دقیقه 70 هم از حریف اروپایی خودمان جلو بودیم و در دقیقه 72 بازی، امید نور افکن توانست یک ضربه پنالتی برای تیم ما بگیرد اما متاسفانه مربیان تیم پرتغال با استفاده از ویدئو چک توانستند رای داور بازی را تغییر دهند. چنان چه آن پنالتی اعلام می شد با زدن گل 2 می توانستیم به جای حضور در تهران راهی مرحله حذفی جام جهانی جوانان شویم خودمان را برای مسابقات حذفی آماده کنیم.ولی شانس با ما یار نبود شرمنده مردم شدیم.
 
 انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.