سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

توزیع ۶۰۰ سبد کالا بین مددجویان رفسنجانی

۶۰۰ سبد کالا به ارزش هر سبد ۱۲۰ هزار تومان در ایام ماه مبارک رمضان بین مددجویان نیازمند و ایتام رفسنجانی توزیع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، رضا امیرحسینی، مدیر کمیته امداد شهرستان رفسنجان گفت: سبد کالا از محل درآمد های محل و کمک های خیران و با هدف کمک به اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان بین خانواده های نیازمند و ایتام تحت حمایت توزیع می شود.
وی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه برارائه بیش از ۱۱۰ خدمت حمایتی به اقشار نیازمند در بخش های فرهنگی و اجتماعی در زمینه ترویج سنت های حسنه نیز فعالیت می کند، افزود: در ماه مبارک رمضان طرح های مختلفی از جمله اطعام و افطاری، مفتاح الجنه، همیان مولا، اکرام ایتام، محسنین، شفا و طرح فطریه کفارات به منظور کمک به خانواده های محروم و نیازمند توسط این نهاد اجرا می شود.
امیرحسینی حامی یابی برای کودکان مشمول طرح های اکرام ایتام و محسنین ، اجرای طرح شفا ( حامی یابی برای بیماران صعب العلاج)،سرکشی از خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه با حضور خیران و مسئولان شهرستانی از جمله برنامه های پیش بینی شده توسط این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۰۰ خانوار در قالب طرح مفتاح الجنه مورد سرکشی و دلجویی قرار می گیرند.
وی از اجرای طرح اطعام و افطاری ویژه مددجویان در ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: 4 هزار مددجو در ماه مبارک رمضان امسال با کمک خیران نیکوکار اطعام افطاری داده می شوند.
امیرحسینی از توزیع دو هزار و ۳۰۰ کیسه طرح همیان مولا بین شهروندان و خیران رفسنجانی خبر داد و تصریح کرد: پارسال ۷۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمک های غیرنقدی شهروندان رفسنجانی در قالب طرح همیان مولا جمع آوری و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.