سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

آغاز فعالیت نمایشگاه مددجویان کمیته امداد

نمایشگاه عرضه توانمندی ‌های مددجویان ویژه ماه مبارک رمضان امروز درشهرستان بجنورد آغاز به کار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این نمایشگاه در 45 غرفه در محل شهربازی بجنورد دایر شده و تولیدات مددجویان در آن عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه عرضه توانمندی های مددجویان 6 سال در حال انجام است ،گفت: این نمایشگاه فرصتی است تا مددجویان تولیدات خود را عرضه و مجریان طرح های اشتغال، محصولات خود را به فروش برسانند.

اهرابی گفت: مجریان طرح های اشتغال، دستاوردهای خود را در 35 غرفه از این نمایشگاه عرضه می کنند و در آن، محصولات تولیدی مددجویان از جمله رودوزی سنتی، مواد غذایی، پوشاک محلی، پوشاک ورزشی، مبلمان سازی، مواد پروتئینی و لبنیات عرضه می شود.

وی افزود: غرفه هایی از این نمایشگاه به معرفی خدمات کمیته امداد اختصاص یافته است.

اهرابی اظهار کرد: به منظور جلب و جذب حمایت های مردمی، غرفه هایی از این نمایشگاه به ثبت نام از خیران و جلب مشارکت ها اختصاص یافته است و خیران برای کمک به مددجویان در طرح های مختلف اکرام، طرح محسنین و آزادی زندانیان نام نویسی می کنند.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی به راه اندازی صندوق امداد ولایت در استان اشاره کرد و گفت: فعالیت های این صندوق در یک غرفه از این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان معرفی می شود.

وی عنوان کرد: این صندوق در تلاش است تا با جمع آوری سپرده های خیران، کمک های اعتباری بیشتری در قالب تسهیلات به مددجوان تزریق شود.

به گفته وی فعالیت این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.