سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پرونده کنسرسیوم بانکی شرکت پدیده بسته شد

با امضای مشارکت نامه مربوط به سندیکای بانکی شرکت پدیده، پرونده کنسرسیوم بانکی این شرکتشرکت پس از ٦ ماه تلاش و پیگیری بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت:به منظور سرعت بخشیدن به روند تایید، تصویب و توشیح مشارکت نامه مربوط به سندیکای بانکی اعطای ٥ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به شرکت پدیده، روز گذشته مشارکت نامه مربوطه در اختیار وزارت کشور قرار گرفت.

وی افزود: با انجام هماهنگی لازم و مذاکره با مدیران عامل سه بانک ملی، ملت و تجارت، نهایتا مشارکت نامه مورد نظر به امضای مدیران عامل این سه بانک رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: طی روز گذشته و امروز همچنین با مدیران عامل بانک‌های ملی، سپه و شهر نیز مذاکره و در نتیجه مقرر شده است که قدرالسهم این سه بانک نیز، حداکثر ظرف چند روز آینده به حساب تعیین شده برای کنسرسیوم واریز شود.

دین پرست افزود: با این اقدام جهادی مشترک بانک مرکزی و بانک‌های عامل عضو کنسرسیوم، پرونده کنسرسیوم بانکی ویژه اعطای تسهیلات بانکی به شرکت پدیده نیز بسته شده تلقی می‌شود و همزمان با تحویل نسخ مشارکت نامه به بانک صادرات (لیدر سندیکا) که امروز انجام خواهد پذیرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: اکنون همه نگاه‌ها به تلاش اعضای هیات مدیره شرکت پدیده برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های نیمه تمام، طی روزهای آینده و بازگشت اعتماد و امید به مجموعه است.

انتهای پیام//ف. ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.