سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

کاپرا در حصار آتش

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز از آتش گرفتن 1 دستگاه خودروی کاپرا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته شهروندی با تماس با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق خودرویی در مسیر جاده اهواز - آبادان اطلاع رسانی کردند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از دریافت پیام حریق به دلیل بعد مسافت۱۰ دقیقه بعد در قالب یک تیم متشکل از 2 خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند.

حق شناس افزود: پس از حضور نیروهای آتش نشانی در محل حادثه مشاهده کردند که خودروی کاپرا به علت اتصالی برق از ناحیه موتور دچار حریق شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری همچنین از اتصالی برق و وقوع آتش سوزی 1 منزل مسکونی خبر داد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر آتش سوزی در منزل مسکونی واقع در کیان آباد غربی - نبش وهابی اطلاع رسانی کردند.

وی اذعان داشت: آتش نشانان بلادرنگ با تمام امکانات اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعزام و سه دقیقه بعد در محل حاضر شدند. آتش نشانان در بدو ورود به صحنه حادثه مشاهده کردند 1 واحد مسکونی دچار حریق و دود گرفتگی شده و سریعا تیم اعزامی با تجهیزات تخصصی موردنیاز حریق را اطفاء کرده و دود ناشی از آتش سوزی رابا فن فشار مثبت خارج کردند.

حق شناس خاطرنشان کرد: با استناد به گزارش کارشناسان، کانون آتش سوزی در آشپزخانه اعلام شد و در این حادثه به لطف خدا شخصی آسیب ندید.

وی در ارتباط با یک حادثه دیگر گفت: روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ این سازمان خبر از رخداد آتش سوزی 1 مغازه اغذیه فروشی واقع در آخر آسفالت - ۱۶ متری داده شد که ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

مقصود حق شناس اذعان داشت: آتش نشانان 4 دقیقه بعد درمحل حاضر بودند و با ایمن سازی محل حادثه و بکارگیری تجهیزات خاموش کننده شعله های آتش را مهار و از گسترش حریق جلوگیری به عمل آوردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدملات ایمنی شهرداری اهواز در پایان تصریح کرد: این عملیات ۳۰ دقیقه به طول انجامید و در آن ۹ مامور آتش نشان به همراه سه خودروی اطفای حریق و امدادو نجات شرکت داشتند.علت حریق از سوی کارشناسان این سازمان داغ بودن بیش از حد روغن و در نتیجه آتش گرفتن گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.