سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

کسب جایگاه پنجم جودو در رقابت‌های آسیایی

جایگاه پنجم رقابت‌های آسیایی به نماینده استان اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛کوروش خسرویار رئیس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی گفت: محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در هنگ‌کنگ عنوان پنجم را کسب کرد.

وی افزود: محمدی در نخستین مبارزه خود برای کسب نشان برنز بهروز خجازدا تاجیکستانی را از پیش رو برداشت و با شکست برابر ژانسی زامگل اف قزاق از رسیدن به نشان برنز بازماند و پنجم شد.

کوروش خسرویار گفت: در ادامه نخستین روز از پیکارهای جودو قهرمانی قاره کهن در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو جوان خوش آتیه جودو ایران با قبول شکست برابر ژانسی زامگل اف قزاق دارنده نشان برنز گرند پریکس تفلیس در سال ۲۰۱۷، نایب‌قهرمان گرند پریکس آلماتی در سال ۲۰۱۶ و قهرمان گرند پریکس بوداپست در سال ۲۰۱۵ به‌عنوان پنجم قاره کهن رسید.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان بیان کرد: در وزن منهای ۷۳ کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو در حضور ۲۵ جودوکار، نمایندگان سریلانکا و قطر را با امتیاز ایپون مغلوب کرد.

خسرویار اظهار کرد: همچنین محمدی در مبارزه سوم نتیجه را به جودوکار مغولستان قهرمان گرند اسلم باکو در سال ۲۰۱۷، نایب‌قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون و نایب‌قهرمان پیکارهای مسترز در سال ۲۰۱۶ واگذار کرد تا مبارزات خود را در جدول شانس مجدد ادامه دهد.

گفتنی است، در این رقابت‌ها ۲۴۲ جودوکار از ۲۸ کشور در سالن وندروم کشور هنگ‌کنگ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.